J2013 har hatt ei super helg på cup i Ørsta denne helga. Stilte med 2 lag og fekk mykje god kamptrening, både med seier og tap. Det var og inspirerende for dei å følge med på dei andre Haramslaga som var med cupen.
Ei kjempekjekk helg både sportslig og sosialt for denne herlige gjengen🤩
Ser ut som dei har det kjekt på bildet:


Her ser vi to av dei tre J11 laga fra HHK som er i Ørsta på cup i helga, begge vann sin første kamp! God innsats av begge lag!
Haram Handballklubb har endeleg fått oppretta eiga heimeside. Håpar å kunne skape mykje godt innhald i tida framover.